Thursday, October 3, 2019

Hari Sukan Tadika Iltizam Jaya (Sukaneka)

Hari ni saya nak share hari Sukaneka Tadika Iltizam Jaya yang betlngsung bulan 8 hari tu.  Baru sekarang la kita nak share kan. Nmpak bertapa lama tak jenguk blog ni.

Okay rasa banyak dah tadika2 yang buat sukaneka ni tahun ni.  Seronok tengok anak bersukan tapi yang lagi seronok mak, bapa and kakak abang yang lagi teruja tengok adik-adik bersukan.

Tahun ni TIJ ada buat tema untuk anak-anak.  Mereka menyediakan pakaian T-Shirt putih dan ibu bapa di minta hias atas baju tu ikut kreativiti berasaskan tema yang di beri.  Group ammar adalah group dari buahan Anggur.  So jenuh la mama nk pikir rekaan macam mana mama kena buat.

Team Grape

Ammar join 2 acara masa sukan,  acara memancing dengan cari gula dalam tepung.  Alahai beria la semua bgi sokongan pada anak memasing kecoh pula bila budak-budak tak leh buat or hebat bersukan. Acara ammar paling suka acara penyampaian hadiah. Team grape keseluruhan dapat naib johan.  Tu tengok muk happy dia.

Naib Johan

This year ammar 5y next year sambung tadika mana pula ya?

Nah sini saya kongsikan gambar dak ammar posing





Tahun depan kita bersukaneka lagi ye.  Next week ammar exam end year.  Haih mama yang risau lebih ni. Dia relax je macam tak ada hal.

Until next story okay

No comments: